6/10.

det är helg, helg, helg, helg, helg!
kan skriva det om&om igen.

på lördag är det full rulle med barnkalas, på kvällen ska jag till Yeovil, se på bio med Matilda och Melanie.
sova över där, och på söndag ska jag nog visa dom Exeter, tror inte dom varit i Devon knappt.
- som ni kanske inte vet så bor jag PRECIS på gränsen i Devon, så jag ha tio minuter till Dorset (där Yeovil ligger) och 10 min till somerset, där taunton och bath osv. - så oftast om vi åker någonstans så blir det Dorset eller Somerset, då allt i Devon ligger i mitten, och vi bor så himla långt ute på kanten. - så nu vet ni det.



Axminster är längst till höger, precis bredvid Dorset och under Somerset.
dålig jävla upplösning på denna bilden.

snart är det ettårsen jag åkte hem från USA, huhm känns som evighetersen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback