5 Oktober - one week.

lite kinkig på CSN som säger att mitt antagninsbrev måste vara inne senast 25 Oktober.
jag har inte ens fått det pappret då, och dom vet om det - Matilda har fått till den 30 November på sig?
och hon ansökte mycket tidigare än mig, MEN dom har fått sig ett argt jävla brev, om att dom får fixa det!
nedrans puckon!

ungarna är i skolan idag, 8.45 - 12-30 ... samtidigt är det typ dagis/fritids? - så bör vara rätt chill.
jag gick ju på dagis från 7-16 varje dag, no problems there! 
men som sagt, FÖRSTA SKOLDAGEN FÖR UNGARNA !!! och på måndag börja dom helt. - och dom är inte ens 3.

men pratade med Cathy om det, frågade hur dagarna kommer ser ut nu när dom gå i skolan.
annars jobba ju jag max 5 timmar med ungarna, förvänta hon sig jag måste komma upp i de antal timmar?
men de gjorde hon inte, troligtvis jobba jag max 2-3 timmar med barnen, och istället gör lite hus-sysslor, eftersom jag inte gör något sånt nu, och just nu så lockar det jäääävligt mycket.
speciellt när man är så trött på barnen, då kan jag städa hela huset istället typ.

får se om jag överlever dagen, som sagt 1-5 idag ... förhoppningsvis är dom AS TRÖTTA efter skolan.
så vi bara kan slå på en film och chilla en timma eller två.

jävla långt inlägg såhär på morgonkvisten - nu blir det stor frukost och skypedejt med kaaaarln.
drömde att jag ströp laila bagge inatt med, jaaaaa så kan de gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback