24 Oktober - 2 months to Christmas.

så tråkigt väder vi har här nu.
regna, blåser, kallt - första gången sen jag kom faktiskt.
och det ska hålla i sig hela veckan - JA VAD KUL?

ha bara tre timmar att döda till idag med kidsen.
tänkte vi skulle göra någon slags "welcome" skylt till Hannah, sen får jag jävla asa med dom ut en stund ändå.
kommer dö om man ska sitta här inne hela dagen.

städa var det med ja, och packa ....... och boka biljetter till L.A och fixa visum, och boka tid till stockholm. och fixa med CSN och boka buss från LA till Santa Barbara - huuujedamig!

och ungarna ha varit väldigt duktiga idag och lugna, och direkt cathy kommer så skriks det, gråter, bråkas - cathy fråga mig varför detta aldrig händer mig eller alan, och bara henne?
haha jadu, svara man att du ha noooolll pli?



See you next week London!

Kommentarer
Postat av: Ida - Skateboard bruden från Norrland

Använder du dig utav någon förmedling när du sökte in till skolan?:-D har funderat själv på sticka och plugga i USA men finns ju så sjukt många att välja bland :-P

2011-10-24 @ 13:51:40
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback