19 Oktober.

onsdag MORGON - fan vad tidigt det är.
vaknade upp 07:00 ... matilda skulle ta tåget vid 8.
men det gick helt ok ändå, fick se soluppgången, inte varje dag de inte.

så ja, nu är man själv - helt ok det med, man behöver sitt space (:
men kommer säkert vara as tråkigt om ett par dagar, haha!
tur då att nya aupairen kommer nästa vecka, och att jag har långhelg, INTE MÅNGA DAGAR KVAR NU.

är så trött på cathy just nu, hon klara typ ingenting.
jag ska ta över 8:45 i typ 20 minuter, för jag ska ta dom till skolan idag, då jag ändå var uppe och hon skulle ha ett möte, jag lovar er, att när jag kommer ner, kommer dom stå utan kläder fortfarande.
man tycker hon ju kan förbereda så jag bara kan gå direkt med dom.
- det är inte bara då&då, utan såhär är det jämt, att ska vi gå 10:45, och jag kommer ner 10:45 så vi bara kan sticka direkt, så står dom fortfarande nakna, för hon ha NOLL diciplin whatsoever, och så får jag ta över typ ....

kan låtas som lathet, men hade ni gjort såhär dag in och dag ut, och INGENTING är fixat när man ska ta över, så blir man dötrött, vilket sluta med att jag skiter väl i saker och ting jag också

- ska krypa ner i sängen igen och ta en tupplur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback