12 Oktober.

precis bäddat sängen och städat iordning mitt rum - hur bra är jag på en skala?
BÄDDAT SÄNGEN är en hel vetenskap i detta land, för man trä på täcket på SIDAN, det är jätte jätte skumt, och jag har ju dubbeltäcke, så allt blir som bollar inne i täcket sen, men jag löste de nog fan rätt bra, men de tog 30 min!

om 45 minuter ska vi åka till Taunton i somerset, mysig stad och vi åker dit allt för ofta.


titta just nu på snuten i hollywood, 1&2 måste vara mina favoritfilmer ever.
såg den första när jag var typ 10 år gammal, och sen dess har Eddie murphy varit min favorit.
världsklass för att vara en 30 år gammal film!!

och så skrev jag till CSN igen att pappert inte kommer innan November, så dom MÅSTE ändra tiden.
(har ju som sagt redan förklarat för dom, men dom verkade inte förstår)
nu fick jag svar att dom ändra tiden till den 28 November - suuuuper, innan dess ska jag har fått mitt papper!

en svettig dag i Maj med Matilda inne i Lonnndddon.
marriaa tog fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback