Visa approved.

Det är Onsdag.
Gårdagen spenderades med Emma och två av hennes kompisar.
de ska ha fest i helgen och behövde åka till systemet, handla osv - och ingen av dom ha körkort.
bella hade en bil och jag hade körkort - så jag satte mig framför ratten, for the first time in Stockholm City.
med Bella som kartläsare, och det gick helt kanon faktiskt!
Slussen, slottet, gamla stan, stureplan - ah det var som tur var ingen rusningstrafik, så vi kom fram relativt smidigt, inte en enda miss av väg vi gjorde - förutom lite sick sack körning! men whatever ;) I did it.

dagen har besått av ambassadbesök, som gick utmärkt, VISA APPROVED!
två timmars väntetid, men jag hade Karl med mig där inne.
efter det gick vi och tog en lång fika, gick runt slottet, mötte upp Malin och åt lunch.
både Karl och Malin ska till santa barbara, så vi mös runt och pratade äckligt mycket skit.

mötte upp Sofia runt 5-tiden, nu sitter vi hemma hos henne, ätit, myser.
imorgon ska jag träffa Ina vid halv tolv tiden och runt halv två tiden dra jag mig ut mot bromma och flygplatsen!

då gå lasset hemåt mot Ronneby. - see you then! - med massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback