Hola.

I'm ready to kick some ass at the US embassy next week!
- nu har jag nog allt jag behöver. - man är lika orolig varje gång dock - eller varje gång?
min andra gång bara ... anyway, det är alltid lika nervöst!
speciellt för min del lite smått, då jag redan är ägare av ett visum till USA - men stämpla skiten och kirra nytt.
annars får jag väl ringa Expressen, gråta lite, och förklara min situation, få vara med i TV, stå i tidningen, dom kontakta ambassaden och så får man sitt visum - isn't that right?

åkte iallafall in till Cevera idag (där lisa jobbar) och vi tog en lunch tillsammans och köpte endel julklappar faktiskt.
en till mammsen och en till pappsen - vilka är de enda två som får dessutom, I'M DONE !!!
har t.om hittat den bästa julklappen ever till far min! - spikade in den så jävla perfekt, He will love it.
annars bruka han få ett par påsar nötter (de skulle han säkert älskat iår också) 

imorgon ska vi hem till david för spel och skitsnack.
sen åker jag tidigt måndagmorgon till vår lilla huvudstad!

kommer bo hos Emma (my soulmate) till Onsdag, och sen kommer jag bor hos Sofia till torsdag!
så på eftermiddagen lämnar jag Stockholm för blekinge igen efter att ha träffat otroligt mycket folk!
Iam so excited !!! - datorn lämnas hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback