not many weeks left.

de gula staterna: New Jersey, New York, Connecticut och Wisconsin - har jag besökt.
den blå staten: Illinois - har jag bott i.
den röda staten: Californien - är den jag kommer bo i om ett par veckor.

har ju mest befunnit mig på östkusten, as you can see.
förhoppningsvis kommer jag kunna pricka av fler stater på västkusten.

Men det är alltså här jag kommer åka till den 6 Januari - den röda lilla rutan.
men Californien är ju rätt så maffigt, så vart ska jag bor?
jag kommer bor i Santa Barbara - ett litet stenkast utanför Los Angeles. (en timme iväg)
vilket är ett stenkast i amerikanska mått, och halvlångt i Sverige.

this is santa barbara!

jag kommer plugga på SBCC - mitt major är journalism (hoppas jag) - ha ju vart lite strul ;) haha!
jag har väl inte så mycket koll på saker och ting - jag kör lite så denna gången.
när jag åkte till england hade jag samma inställning och det lönade ju sig.

få mer info om en vecka eller två.
exakt vad jag ska bo, schema och hela kalaset! - I'll let you know!

om en vecka är jag på ambassaden, så först och främst ska jag ju få mitt visum! woooop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback