7 days to go!

om en vecka sitter jag nog i Solna, Stockholm - har kramat om Emma i flera evigheter.
som jag åkte upp till när jag var 14 år, över att bara pratat på msn och lunar i över ett år.
(msn och lunar var ju rätt inne vid den tiden) och när vi sågs för första gången klickade vi som vänner direkt.
det var så mycket vänskap på den veckan jag var där, min själsfrände, min andra hälft.
åh, de ska bli så fint - emma fyller 21 i december, och jag 21 i Januari, så vi får väl fira det tillsammans nu.
7 år av vänskap - nu var de två årsedan vi sågs sist .... only 7 days to go!


Jag tänkte att i ett annat inlägg ska jag skriva om mitt College-år i Californien.
jag skriver inte så mycket om det just nu faktiskt, mest för att mitt år i Illinois förra året inte blev kung.
och jag känner lite att man få ta det som de kommer nu - gud vad jag saknar Illinois dock! fina Chicago.
men Californien blir säkert super bra ... men håll ögonen öppna, inlägg om allt kommer verrrrrry soon!
- det är trots allt bara 40 dagar kvar till mitt 6e äventyr börjar ...



Kommentarer
Postat av: Emelie . Utbytesstudent USA 2012-13

SV: Hej! Jag var inne på Illinois ett tag men tillslut valde jag New Jersey, Maryland och Connecticut. Vad gjorde du i Illinois? Grym Blogg! Kram!

2011-11-21 @ 20:40:25
URL: http://breakawayusa.blogg.se/
Postat av: Emelie . Utbytesstudent USA 2012-13

Sv: Gud vad roligt! Hur länge och vart?

2011-11-21 @ 22:40:31
URL: http://breakawayusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback