Stockholm here i come!

gårdagen spenderas hemma hos david med ett litet gäng för spel och mys.
tror fan jag förlorade alla gånger - hade ju anna-maria i mitt lag, som ansåg att hundkidnappare var ett yrke.
(vi körde gissa-spel) hundfångare var rätta svaret, och man få säga yrke, någon som ta hunden från ägaren osv.
Hundkidnappare? - men man blir bra stressad när man väl har sådär 1 minut på sig!!

anyway - det är stormdag, stormen berit(?) var den så den hette? är påväg in.
klass 3 varning hörde jag här för skåne och blekinge - VÄRRE ÄN GUDRUN t.om.
men vad gör det - det är julskyltning, och jag behöver äta munkar, samt köpa nässpray!!!!

men nu kilar jag mot stockholm, om inte berit förstör halva sverige.
är hemma igen på torsdag, och då får ni veta allt om min vecka i vår fina huvudstad.
med mina fina vänner, vänner jag inte träffat sen jag var i USA, folk som ska till Santa Barabra.
och om jag slog ner en eller två amerikanare på den där gråa ambassaden! - Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

SV: Åh gud vad härligt det låter!! Värdfamiljen kan jag få reda på när som helst egentligen... antingen nästa vecka eller i augusti... vi får hoppas att jag inte får vänta så länge! Kram!

2011-11-27 @ 14:22:55
URL: http://breakawayusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback