ppfttt.

tur i oturen.
29 december var otur kände jag.

Sara-Louise som också ska plugga journalism och som åker den 2 Januari, fick tid till ambassaden den 3 Januari.
hon bokade 1 timma efter mig, och det tidigaste då var 3 Januari. - ni hör ju själva, gå ju inte.
är ganska så nöjd att jag fick 29 December nu kan jag tala om för er.

det är klart, jag har 7 jobbdagar att få mitt visum, så dom får ju lägga på ett kol.
vilket jag kommer säga till dom 8292 gånger innan det gått in i hjärnan på dom.
men VARFÖR ska dom alltid ha så jävla lite tider där? ALLA får ju stressa!!!!!! - jag hade tur förra året.
då var jag där 3 månader innan, för jag blev klar i Mars och åkte i Augusti. 
men nu måste man ju vänta på antagningsbeskedet och härja med CSN - ta ju tid för bööövlen.

mycket gnäll om ambassaden idag känner jag.
imorgon slipper ni det, då får ni andra uppdateringar som säkert gått snett ;)
- har många planer för morgondagen, jag och Lisa ska på krigstigen till banken!
IMORGON KOMMER BILDER, PROOOMISEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback