Måndag - mitt nya liv börjar!

jag glömde säga att jag även träffade Emelie i malmö.
en fin liten vän som åkte med mig til New York den 23 augusti, och till Chicag den 26.

hon lämnade också sin familj i förtid, och åkte hem före mig, men 5 veckor fick vi tillsammans!
och jag bad henne komma in till malmö, vi fikade, pratade om chicago och om livet - alldeles för fint.

och Idag börjar mitt nya liv .. jag fick svar från doktorn i torsdags.
så idag sätter vi igång - Glutenintolerans och Laktosintolerans!
det ska nog gå bra det här, bara att ändra kost, sen mår jag nog suveränt igen.
jag kan inte ens minna sist jag inte hade ont i magen, säkert 4 årsedan iallafall.
Laktos blir nog inte så svårt, gluten blir lite tråkigare!
men klar där är jag inte, i veckan blir det läkare igen, för lite andra problem.

men man får la hålla på 3 veckor minst innan det blir superbra i guess!
men julmaten ska jag då äta iallafall, har man gått med magont i 4 år, kan man nog lassa på lite extra då.

såg världens finaste film igår - 10 inch hero! - så himla fin.
lite ensam hemma också, kan inte sluta se på de filmerna, när man känner igen vart man en gång i livet ha spenderat ett par månader, sprungit, kört bil, ätit på samma ställe osv.



ett glatt ägg.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag fick själv veta för ett tag sedan att jag var glutenintolerant. Inte det roligaste. Men det hindrar en i alla fall inte från att resa och göra saker (som vissa verkar tro). Anyway.. Hoppas du mår bättre snart. För mig tog det 3 månader innan jag märkte någon skillnad :/ Men nu mår jag minst hundra gånger bättre. Ha det fint!

2011-11-21 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback