Malmö was fun!

Malmö leverera - helt klart godkänt.

var så fint att träffa Jakob och Derry igen!
även sickan, casper och pontus kom, en hel drös med ronnebybor helt enkelt.
jakob hade lagat tacos, som jag inte ska gå in på detalj, men jag kalla de nog inte tacos inte!
- ut till malmös bästa ställe (enligt jakob) i think he was joking btw.
men ja som sagt - jag är för trött för nånting nu, så vi åkte hem redan runt 1 tiden.

och vi såg Pretty little liars! - tror nog fan jakob vrålstrirra nu när jag åkt!
"jag kommer inte erkänna de, men det var fan spännande"

åkt tåg halva dagen, fick göra ett segt stopp i kristianstad på en timma - lame!
är dötrött nu, så ska sova lite!

- i know, jag är trött jämt, ni får nog veta varför snart.
och om en vecka bege jag mig till Stockholm - huuuuvdstaaaauden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback