kläder var det kastat ... till mig.

Spenderat dagen med Lisa, fikade istan, sökte julklappar och myste runt.
åkte hem till henne, hon skulle rensa sin garderob, och hade SUPER mycket fina kläder.
så jag snodde med mig hälften hem, och så ringde hon en timma senare.
"jag vet du inte platta håret eller så, men vill du ha en platt/lock-tång också, med massar delar?"
haha fin den!

sprang hem därifrån och hämtade thaimat, starkt så in i, så jävla gott att kunna få stark mat på thai här.
se på idol just nu - ska sova tidigt.

imorgon åker jag till skåne - ska bosätta mig hos Jakob en dag! - så fint.
kommer hem på söndag igen, jag och lisa ska baka cheesecake, wiho! 

kameran följer med! - malmöööö here i come.


Kommentarer
Postat av: Sofia Karlsson

Angående tröjan, så kan nog likheten bero på att den är från växjö :) för x antal år sedan. :P

2011-11-18 @ 21:35:31
URL: http://sofiaemilykarlsson.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Svar: Åh vad roligt, ska du plugga eller något? :)

2011-11-19 @ 11:56:05
URL: http://malininamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback