its getting closer to Sweden.

nu ska jag fan i mig packa - trots allt sista dagen, jag trodde jag hade det mesta ordnat, men ser fortfarande ut som skit här inne - ikväll ska ALLT vara nere, så jag bara ta det jag ska åka i imorgon.
imorgon klockan 12:00 lämnar jag Axminster och sätter mig på tåget mot London - Clapham.

jag ska ta kidsen själv till skolan imorgon - eftersom dom inte kommer komma tillbaka innan jag åker.
så blir det min sista tid med dom.

Jag: I'm gonna go on a train tomorrow and then a BIIIIIG airplane.
Gracie: to sweden?!
Jag: yeah, sweden it is.
Gracie: I want to give you a hug!

nej men duscha och packa var det - och solen strålar, så det blir Lyme Regis om 2 timmar.
visa hannah stranden och mysa runt där blir inte helt fel.
- langa nog upp en uppdatering imorgon innan jag kilar!


en fin dag i Mars - 8-9 månader sedan faktiskt.



jag och min gracie - självklart tycker jag om philippa och kommer saknar ihjäl mig.
men gracie är min bästavän, vi är som ett! min lilla tjej, Can't even tell you how much I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback