hurrrrry up!!

har stalkat IBS hela morgonen.
fick autosvar från min kontaktperson "är på semester fram till den 10 November"
precis vad jag behövde i detta akuta läge?
jag fick mail till en annan brud ... som inte verkade ha riktigt med koll dock, svaret var:
"det spela ingen roll vad det står på ditt visum, bara det står rätt namn" ...
kände lite att jaha, varför inte sätta Dance på typ allas visum och så ska 2 av 56 plugga det etc?

fick inget riktigt svar på om jag är i Journalismklassen eller inte .... 
få helt enkelt hoppa på de andra brudarna som ska plugga tillsammans med mig, och se vad det står på deras.
eller vänta till den 10 November - tänker inte börja med visumet förens jag är 100 procent säker !!

fan bara otur känner jag - ska jag ens till Cali? eller försöker någon stoppa mig.
- kanske ska jag till London istället och bo med Briitta? - time will tell.



Kommentarer
Postat av: Briitta

Det sista tycker jag låter som en asbra idé, dock så tycker jag att du ska kämpa vidare med sbcc. (:

2011-11-07 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback