Bonfire night in england.

en krock har ju skett inatt på M5 i England, en väg som går från Devon till Somerset.
vägen som vi kört hur många gånger som helst på - krocken skedde i Taunton.
och jag kan inte ens räkna hur många gånger jag vart där och kört på M5.
känns så overkligt .. kunde lika väl varit vår bil som var med i den olyckan! - tur man inte kände någon iallafall.

jag har nu spenderat två dagar med min fina sara, och nu har hon lämnat lilla blekinge.
är skadligt stolt, och lite avundsjuk att hon ska lära sig Italienska nu, men avis på ett bra sätt.
hon få lära mig allt när jag kommer hem från Cali - då hon kommer hem precis när jag åkt.

har träffat världens bästa jakob för världens längsta fika, ska även åka ner och besöka honom i Malmö om 2 veckor, ska bli så fruktansvärt skoj!


ikväll skulle det blivit utgång med Cajsa, men jag får fortfarande dåligt .. gjort sen förra fredagen typ.
det går verkligen inte över .. så det blir bio ikväll, inte vilken bio som helst utan Contiagion som är inspelad i Wilmette/Winnetka, Illinois - där jag bodde, yeaaaaayj.

men nu ska vi äta Jambalaya (akta stavningen på den) - for the first time!!
bonfire night i england ikväll, så jävla trist jag missar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback