är jag ens antagen rätt till SBCC?!!!!

har spenderat hela dagen med min fina vän Sara.
färdiga är vi dock inte ... ska dit imorgon 10 PRICK!!!! - sen flyyyy hon sverige.
fixat skype till henne också, så nu kan vi skypa när hon är iväg, tjooho!

och på eftermiddagen ska jag träffa jaakob! - woopwoopppp! 
kommer blir kanon, speciellt då han ska ta ett foto till mig till visumet.

BTW - angående visumet så har jag ju nu läst igenom alla papper från SBCC.
det står INTE journalism som mitt Major, utan Foto ... and only foto.

jag börja blir lite orolig, och ha skickat mail till halva jorden (inte fått svar dock)
Major är huvudämne i amerikansk term, och om ni minns i september så ansökte jag ju fel?!
jag ansökte ju om Foto först, men upptäckte mitt misstag och ansökte till Journalism.
så jag undra vilka papper som ha kommit dit och inte ... WAH!
hoppas verkligen på svar imorgon, för Foto vill jag inte läsa, och det är försent att ansöka om nu!!!

att planera in nya äventyr har jag redan gjort - ifall detta skiter sig.
men just nu kan jag inte acceptera att dom ha tagit fel papper!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan ändra major när du kommer hit, alla ändrar major hit och dit hela tiden och även jag. Och även om du inte har det major du vill ha så kan du läsa vilka kurser som helst.

2011-11-10 @ 20:27:42
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback