alldeles för fin dag.

betalat in 980 kronor för mitt visum till ambassaden - swedbank kan ta sig btw, dom tog 150 kronor för att dom skulle göra det också, RÖVHÅL! jag är ju tvungen att betala det hos dom, inte igenom internet ........ suuuunk.

jag och lisa tog därefter en fika, och gick och fotade! så underbart väder!





















alla bilder där inte jag är med på (utom denna sista) är tagna av mig.

nu ska jag äta pastasallad, med alldeles för mycket lök i - suck!
se på biggest loser och njuta av en stressfri dag, nu behöver jag inte fixa super mycket mer inför ambassaden!

stockholm btw - jag åker upp den 28, bor hos emma i ett par dagar, dra till ambassaden den 30.
träffa Evelina och Annie den dagen för middag, fika med Elin skeppstedt (som var aupair i USA under min tid)
sen ska jag fika med Ina, som åker till SBCC samtidigt, och så ska jag bo hos Sofia en natt och vi ska ha en liten reunion, vi var ju bästavänner hela högstadiet och gymnasiet, men sen gled vi ifrån varandra.


men skönt att hon alltid ställer upp med sängplats nu när hon bor där uppe!
vi kommer ju alltid vara bästavänner, även om vi inte är ... haha, låter så skumt men det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback