100 situps.

vilken super fin dag - solen ha skinit och varmt ha det varit .. inte varmt som i 20 grader, men stekta på fint i ansiktet!

träffade som sagt Lisa idag, hon bjöd på kladdkaka, och det var hur trevligt som helst.
jag tycker det är helt normalt att träffa random människor nu, och lisa tyckte det var jätte nervöst, haha!
men man vänjer sig, jag tycker det är skit kul och träffa nytt folk.

precis gjort 100 situps, har bestämt mig för att göra 100 situps varje dag i två veckor (kanske 200)
och även en annan övning som jag har noll koll vad den heter (y)


det blir nog kalmar på lördag, mysa runt och hitta julklappar! wooooopppii.
Ibs kan dö btw - jag fixa mitt visum nu, sen stämmer jag dom om jag är i fel klass väl där nere.

11-11-11 imorgon, wiiho! - är de fint väder imorgon kommer de fan bilder !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback