visum dööödöööödö!

börja bli lite förbannad just nu.
Visumet till australien, dom KRÄVER att jag ska göra en "Chest X-ray undersökning, en Chest X-Ray film, OCH en hälsoundersökning?" - chest x-ray är .. kommer jag inte på svenska ordet, scanna?? asså fotografera bröstet, VAD FAN ÄR DE SVENSKA ORDET??!! skit samma, är så jävla arg iallafall.
för ingen annan svensk människa har någonsin behövt göra dessa jävla grejerna iallafall?!!!

och jag tänker fan inte göra dessa sakerna, det kostar mer än vad det gör än att köpa ett hus.
helvete heller, plus att jag isåfall MÅSTE GÖRA DET HÄR I ENGLAND?!!! för det är där jag är nu?????

blir så satans förbannad !!!! ursäkta mitt språk och mitt jävla inlägg.
dööööööööööööööö visum!
känner bha att dessa 3 jävla dagarna ha varit RÖÖÖV!! jag ska åka hem, de suger.
jag ska bo i ronneby, de suger, hela visum skiten är på australiensk engelska, fatta ingenting
!!!!! 

vill bara ha mitt jävla visum så jag kan sticka i augusti !!! orka inte med en jävla massa undersökningar.
PLUS att jag inte hitta nån jävla email till deras äckliga person som man kan kontakta.

skickade iallafall mail till Jacqui om mitt problem, och hon ha aldrig heller hört talas om de.
så hon skulle ringa runt lite folk på australienska visumskiten och se vad dom pyssla med!
ska tvinga cathy sätta sig ner och läsa de, se om jag uppfattat nåt helt åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback