vackra Island.

vaknade upp till skitväder och enormt ont i halsen!
men det är ju min tur, jag är ALLTID sjuk när jag ska flyga, flyga hem, flyga bort.
och det är inte resfeber, för det är ju halsont, feber osv - vilket måste smittas av bakterier.

Vulkanen på Island börja ju ställa till det lite - står på Dailymail här att imorgon kommer skottland slås igen och övriga UK på torsdag! om det blir värre då, vilket det ser ut att bli.
vi får väl se om Jenny kommer imorgon, och så hoppas jag att vi kommer hem när det väl är dags!

märkte precis att jag tagit min addidas tröja på mig ut&in.
ska sätta igång och jobba om 2 timmar, är inte taggad över huvudtaget idag.
nåväl, bara idag och lite imorgon med, sen kommer ju förhoppningsvis Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback