snart är det Juni.

vad har hänt sen sist?
- jag ha spenderat alla dagar med anton, vid havet, fiskat, kikat på solnedgång, solat och härjat.
min fina vän! - det ha varit strålande väder.
jag har bestökt min fina farmor, ätit pannkakor där.
besökt jobbet för lite info, fått arbetstider och vilken arbetsledare jag ska ha (skjut mig)
jag har umgåtts en hel dag med Håkansson ... kosken och jag har fixat det mesta inför Siesta.

fasen så mycket man hinner med på 2 dagar.
det är minst lika fint väder idag, jag ska fixa allt inför morgondagen.


Imorgon blir det Siesta - vi hörs på Söndag!
Väder i Hässleholm under Siesta - Onsdag, 18 Grader. Torsdag, 23 Grader. Fredag 25 Grader. Lördag 25 Grader. - STRÅLANDE SOL !!!!









Kommentarer
Postat av: jenny

svar: så det kan alltså vara typ skåningar som har valt att dom ska åka från köpenhamn? därför dom itne står med som svenskar? eller vadå? ;D

2011-05-31 @ 14:58:34
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback