ungarna iväg 2 timmar och vi blir galna.


Maria, Matilda och Jag. (för er som inte visste vem jag var)
sa jag förresten vi kom till ett gay-område i London?
med bara klubbar för homosexuellar.
vi var ju rätt lyckliga när vi hitta en pub som ser bra ut
"Yes, bara killar!! tjoohoo, in hit går vi"
"är det inte lite väl många killar? det är inga brudar alls"
"aaaaaah, det är en bögklubb, och dom dansar i lädershorts!"
erbjudande har dom också, köp en drink och få shots på köpet.
den röda drinken var rikigt god!

visste ni? att om man sitter här i 20 minuter, så sägs de man ska få se en kändis.
vi såg inte en kotte, bara tjocka människor med för korta tröjor!

snodde bilderna från Marias blogg!
http://aupairmaria.blogg.se/

ungarna var ju som sagt iväg idag 2½ timmar, FÖRSTA GÅNGEN
och cathy gick hyper, vi skulle hämta dom 11.50.
11.30 springer hon i mitt rum. (det ta 3 minuter att gå dit btw)

Cathy: ska vi hämta dom nu??!!! 
Jag: nej lugna ner dig, är ju 20 minuter kvar.
Cathy: men hon har ju inte ringt??!!!!
Jag: då har väl allt gått kanon? dom saknar inte ens oss, jag lovar dig!! :P
det blir roligare när dom är 16 år sen och ska festa hela nätterna? du kommer inte somna förens dom är hemma.
min mamma sov typ aldrig när jag var ute!! 
Cathy: seriöst? blir det bara värre och värre??? vi får gå nuuuu !!! jag har kollat på klockan en hel timme!!!


hahha - så vi gick dit, och vad får vi se??
En grace och en philippa som inte vill gå hem, dom vill leeeeka hela dagen!
men måste vara otroligt jobbigt att lämna iväg dom första gången nånsin hos någon annan!
men ungarna älskade det, .. så det blir ju absolut fler gånger!
lite skönt för mig också, för jag börja jobba vid 12 varje måndag! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback