Totally Swedish.

"glöm inte jag sätter lösen imorgon"

på lördag ska vi svenska besöka "totally swedish"
och jag har precis kollat in deras hemsida, DOM HAR ALLT! allt en svensk som bor utomlands kan tänka sig vilja ha!
mat, choklad, godis, såser, bröd, bakpartiklar, alltalltallt. t.om Sill ser gott ut när man titta på det nu !!!!!
inte direkt så att jag kommer köpa super mycket, för det blev precis bestämt, jag MÅSTE hem den 28 maj.
finns absolut ingen annan tid att åka, för den 30 Maj ska jag på anställningsundersökning, drogtest, hämta kläder, schema, få reda på när jag ska jobba, vilket skift jag ska jobba - ska ha 5skift, men vet inte vilket skift än.
men har mailat under dagen med personalchefen, så hon ska skicka brev om allt detta till mig i veckan.

så ja, denna månaden kommer jag hem ... fyfan! jag är iallafall glad att jag börja jobba tidigare då, så jag slipper gå hemma i hundra år! - 26 dagar kvar i England, 3 små helger kvar innan det är dags att lämna.
ta och halshugg mig långsamt .... DET ÄR JU INGENTING

cathy frågade om jag orkade jobba imorgon, iallafall en liten stund.
jag sa att så länge vi kan kolla film och hålla lugnt tempo så klara vi oss nog!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback