Siesta 2011?

Siesta 2011?
sitter och diskutera festivaler med Sara/kosken, varpå hon föreslå Siesta den 2-4 Juni.
kosken behöver isåfall ta ledigt EN DAG, vilket vi redan bestämt bör gå. 
jag är hemma från england, livet leker så vi smällde fan till på hatt! Siesta here we come.
(ligger i hässleholm mamma)

det blir ju min första festival, och koskens sådär 2819. (kosken och sara är samma person)

Jag: vad gör man då? hur går det till (; (lite ironiskt)
Sara: man super, lyssna på musik, sen sover man en timme, sen är de på hatt igen.
Jag: låter ju strålande, kan nog gå?
Sara: tror absolut inte det är några problem!

jag hatar ju dock dessa jävla band man få om handlederna, aaaah sånt kan förstöra asså.
vi får se hur det urarta sig, en dag från jobbet bör vara chillidddiilll!

- annars.
torsdag imorgon, tiden går sinnesjukt fort.
ungarna är gnälliga, tror dom börja bli sjuka, vilket betyder helvetet för mig!
förhoppningsvis blir dom sjuka på fredag eftermiddag! (; så slipper jag ta hand om det.
- ska också ta bort lösen igen senare, inte nu, det blir isåfall när jag kommit hem, vi får se.

Kommentarer
Postat av: louise

siesta är så jääävla kul! VILL OCKSÅ!! :D

2011-05-12 @ 14:10:48
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback