planer på en ny kamera.

jag vet, jag måste ta mer bilder, men min kamera har blivit så himla konstig.
typ skitig i linsen och konstig focus
, så är inte alls skoj! - har haft den i 4 år, känns som jag bör uppgradera mig snart men ja, kanske får blir en sån av lönen i sommar, en ny kamera! vore faktiskt rätt fint, men då får det nog blir en liten billigare kompaktkamera med video, vill inte "slösa" pengar på ännu en systemkamera, vill helst kunna spara det mesta av mina pengar till backpackningen i australien. 

det är äntligen helg, jag ha varit SVIN trött enda sen vi kom hem från London förra helgen!
somna som en stock men vakna varje morgon kl 8? ALLTID typ 08:01, 07:59, 08:00!
(gjorde en liten fuling när jag hade ungarna, sa att jag var sjuk och behövde vila i soffan, dom blev jätte tysta och pussade mig på kinderna och klappade mig i håret, hahahah, jag behövde VILA)
imorgon ska jag ligga i sängen så länge att jag få sår! eller kanske inte så länge, då kommer min rygg gå av.
måste ringa någon kotte hemma i sverige sen som kolla upp min rygg, är så otroligt trött i den.
orka knappt gå ens en timme innan jag blir "trött" och det gör ont, sitta för länge är dock värst.

har ju haft ont i den ett par år nu, men är väl dags att kolla upp varför också.
känner mig ju som 100 år.

ska krypa ner lite nu, ta en tupplur till saving private ryan! 
Sen ska vi äta köttfärslimpa på engelskt vis ikväll, vi får väl se, är inget jätte fan av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback