Osama Bin Laden is dead? jobb på tarkett, och fråga.

Erika: hej! :-) jag funderar på att åka som aupair till england till hösten och undra om du har några tips, ska inte åkamed någon förening så kan behöva lite haha 
Bra blogg föresten läser varje dag:-)
Svar: Hej! kul att du ska åka (: bra idé!! och att du åker privat är också bra! tror det är det bästa sättet att åka inom Europa, utan förening! när jag kolla efter familjer privat, så MÅSTE familjen har bilder på sidan, och till 90 procent bör dom haft en au pair innan! iallafall som nu när jag ska till australien, så långt våga man inte chansa!
jag har haft tur att båda mina familjer har varit väldigt seriösa och båda haft svenska aupairer (: och har dom inte några bilder ELLER någon aupair innan, så mååååste ni skypa med cam! annars ska man ju såklart prata iallafall, men då kanske det är okej med bara telefon (: goooood luck! :D

om ni missat nyheterna över hela världen.
så står det att Osama bin Laden är död, och hela USA fira just nu.
men har man inte sagt förr att han varit död? känns som att det är 50/50.
vi får väl se hur detta bli, vore ju fint om han är död dock!

idag mår jag bättre, inte helt hundra, men absolut bättre.
vaknade upp skit hungrig, kutade ner, tog två bagels, smör, ost, baconost, skinka och oboy att dricka.
vilken smörja? skulle man ju inte trycka på annars i ett, men fy så gott det var !!! behövde fett.

och jag börja jobba den 8 Juni på tarkett ... WAAAHH !!!!!! hur tidigt är det?
det är ganska gött dock för jag sluta sedan jobba den 1 augusti, så det blir ju ungefär 2 månader.
samtidigt får man lite sommarlov i slutet, men tanken var ju att åka hem den 8? det ser inte ljust ut för det nuuu!!!
jag måste nog åka hem den 28 helt enkelt.

nåväl, jag har åtminstone jobb, inte lika länge som förra året dock, 7 dagar mindre faktiskt.
det är endel i pengar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback