May 23th.

då var denna dagen över, FINALY!
tyckte den blev otroligt seg, kändes som den aldrig tog slut.

men det är bara imorgon med, thank god! sen får jenny ta över lite.
behöver verkligen vila lite .. tror det är lite mer än halsont som börja spöka in.

jag får välja mat alla de dagar jag är kvar här! super fint.
ikväll har jag valt Chicken tikki masala! och imorgon är det min Spicy Pasta som cathy gör så jävla god!
(ska även skriva recept på den imorgon) sen har jag faktiskt inte planerat något mer! något gott ska vi nog slå till med de andra dagarna!

hoppas på stekande hetta och sol imorgon så vi kan spendera LITE av dagen ute!
BBC visar 17 grader och lite moln, onsdagen visar 19 och strålande sol - helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback