May 15th.

Det är söndag, imorgon börja min sista hela vecka här i England.
jag vaknade inte 07:59 idag, däremot 06:59, vet inte .. börja bli galen, ska ta lite tupplurer senare i eftermiddag.

är så trött på facebook på söndagar också, för ALLA skriver "man mår som man förtjänar" eller "vad händer igår, drack jag något eller?" - det är inte så häftigt att man var full att man behöver skriva ut det, tyvärr.
liksom? Ja men vad roligt att du inte tålde mer och mådde skit hela natten (: 

märkte att Swedbank tog 300 kronor från mig igår? ibland undra jag om det krisa på swedbank och dom måste sno mina pengar för att betala tillbaka till lån, sen sno dom från andra och sätter tillbaka min summa dagen efter, jag får alltid tillbaka pengarna igen efter 1-2 dagar nämligen.

justja, jag skulle ju börja rensa ... har jag rensat? nej, får nog göra det idag, nästa helg hinner jag ju ickeee!
för då blir det briiiissstool med maria och matilda, - så nu var min sista helg i Kilmington, Axminster över, för den här gången iallafall.

SNART SVERIGE - FINLAND !!! för det är väl finland i finalen? eller är jag helt borta här.
- pratade med min danska vän btw (som jag träffade i chicago) - hon tyckte danmarks bidrag var taget från svenska sing for me, hohoho! 

Jag: har din familj också såna super bra grytvantar?! de avlånga*
Matilda: JAA!!
Jag: HUR SUPER ÄR INTE DOM?!!
Matilda: dom är kanon!!
Jag: eller hur, ska iväg och köpa hem mig ett par till sverige, tror inte de finns där va?
Matilda: nej inte sätt dom nånstans iallafall!

Hahahaha, det är vad jag ta med hem från england, ett par grytvantar, men dom är AS BRA!! ska visa dom.

- en annan lite småpinsam grej ... alan hade satt igång Iron Maiden på högsta volym. 
i låten sjunger dom om sex osv, ungarna börja dansa för liiiivet, philippa tog t.om av sig kläderna för hon blev så glad och grace skriker SEX SEX SEX !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback