jag behöver dom båda två!

onsdagen är över.
Philippa behövde gå till doktorn, fått in en äckligt stor speta i handen som nu gjort det varit, tjockt och rött.
så det var jag och Grace för oss själva, otroligt skönt! vi gick på en lång promenad och plaskade i vattenpölarna.
det var helt otroligt skönt att bara få egen tid med Grace, men det räckte för stunden! - jag behöver båda två!







imorgon jobbar jag från 10-1, kommer blir det längsta någonsin själv.
men vi ska till bäcken, för dom ska ha ank-race! alla får en anka med nummer på, så följer dom strömmen och se vem som vinner liksom, håller på i 2 timmar, sen tänkte jag vi kunde ha picknick där istället.
kommer nog blir kanon, alla andra som jag lärt känna här kommer vara där, och dom är alla så otroligt trevliga.
Cathy fick en super viktig telefonintervju, det var svårt att välja .. att gå på ankrace eller att få de stora jobben och blir "känd" för att sen kunna få fler jobberbjudanden, hon var nära att avboka för hon ville så gärna gå, men jag sa att vi kan gå själva - det är ändås fint att hon annars väljer barnen före jobb! men sen har hon ju möjligheten att kunna planera lite själv.

nästa helg planeras för fulla muggar, ska träffa kosken, se på CL-finalen och träffa fluff.
känns skumt, nästa helg liksom ..... 90 dagar har jag spenderat i England just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback