Jaahaaa??

klockan är halv 12, jag ha varit slut i huvudet sen 9 ikväll.
vad gör jag uppe? - ja, jag ha tittat massa youtube-klipp med johan glans och david batra.
planerat london, kikat upp tågtidtabeller, andra saker, kom på jag måste skriva ut en beskrvining till svenska affären.
men orka inte nu, för kom precis på hur trött jag ääär!

jag jobba bara två timmar imorgon, halv tio till halv tolv.
sen ville ju mormorn vara med dom så mycket som möjligt, innan hon åker.
dom bor ju nästan uppe i skottland, alltså inte direkt gångavstånd ner hit.
cathys pappa är ju skotte, och han är ju präst, vilket betyder att cathy växte upp i kyrkan, ALLTSÅ dom bodde i kyrkan, i ett hus precis  kyrkogården, tänk er själva att växa upp där och inte tror på gud?
- helt oförståeligt för mig, att man vill bo så nära, och så träffa hon alan? som hatar allt som har med gud och göra, vilken kombination!

Philippa: min mage gör ont!
Jag: tror jag inte den gör!
Philippa: jo det gör den, jag kan inte äta mer av maten ...
Jag: det var ju synd? då får grace all din efterätt då? för ha man ont i magen kan man ju inte äta?
Philippa: neeeeeeeeej?! det är bättre nu!!!
- dom är ju lagom smarta!

och jag och cathy satt och såg på detta klippet här under.
hur roligt som helst, och nu ska hon börja säga Jaha till allllt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback