IT HAS TO BE SWEDEN!

så ikväll var det dags, för lilla sverige att tävla.
jag var beredd på att höra dumma kommentarer om sverige (som dom sa om alla andra länder)
men vi var nästan prisade här, fick fina ord, älskade sverige, åh sverige!

och jag sa till cathy att kommer vi med, kommer vi få sista platsen, så är det alltid.
och det fick vi ju såklart och precis innan de ropa sverige så brister den engelska kommentatorn ut.

"aaaaah sweden, it has to be sweden!!! I will cry if eric saade dosent get through, I need him in the finale, COME ON SWEDEN !!!! - och där säger poängräknaren att det blir sverige och han utbrister återigen - YEAAAH THEY ARE THROUGH!!! SWEDEN, SWEDEN, SWEDEN!

jag vet att engelsmän älskar svenskar (de hatar fransmän) 
men varför vi är så högt upp på listan vet jag inte, men det är alltid roligare att vara svensk då, och lyssna på de!

någon mer som tyckte danmarks bidrag var otäckt likt andreas johnson - sing for me? (eller vad han nu heter)

imorgon slutar jag jobba runt 2 tiden, ska bli otroligt skönt faktiskt, ska försöka sätta igång med rensningen i rummet ... hehe, good luck with that.

Kommentarer
Postat av: Louise

Danmarks bidrag var sjukt Andreas Johnson!

2011-05-12 @ 23:26:52
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback