inköpslista!!

denna inköpslistan är till min mamma !!!!!

1. Räkor, jävligt mycket räkor och allt som behövs för en god räkmacka.
2. Makaroner.
3. Falukorv.
4. Lingongrova.
5. Åsedaost.
6. På lördagen kan vi grilla, flintastek, pommes, grönpepparsås och fet sallad, samt min dressing!
7. oboy !!
8. coca cola

jag tror nog det var allt! (: tack på förhand.
och fyFAN vad gott med en riktig flintastek på pappas vis, AAAH GRILLAA !!!!!!
så pappa, du är kock på lördagen !!!! inget att tjaffsa emot här !! 

Sen ta vi an tvsoffan för CL FOTBOLL !!!!
- nu bristol, nästa vecka Ronneby.

på tisdag kommer Jenny, familjens förra aupair, stanna här till den 3 Juni då nästa aupair kommer.
jag tycker det blir fint, för då händer det något nu i veckan, blir lite roligare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback