Inglewood, Western Australia.

har kanske inte berättat exakt vad för familj jag ska till i Perth.
jag ska bo i Inglewood, jag har gjort en röd ruta långt upp i högerhörnet, det är där jag ska bo.
det är 5 km till Perth, alltså inte alls långt.

Mamma Jacqui (från Australien) Pappa Rob (från Manchester, England)
alltså är han också unitedfan ut i fingertopparna!
Emma, 2 år.
Charlie, 3,5 år.
Jackson, 7 år.


- tänker inte lägga ut några bilder, jag får, men varför lägga upp bilder på dom som inte jag tagit?
jag känner inte ens familjen ännu, så känns inte rätt.
av de jag läst om dom, och skypat med Jacqui samt deras nuvarande svenska aupair, så verka dom super!
jag kommer bara stanna i familjen i 4 månader.
jag jobbar Måndagar till Torsdagar, sen ledig resten.
Jackson är i skolan under mina jobbdagar, och Charlie är ett par timmar om dagen på förskola.

Jag vet faktiskt inte så mycket.
efter USA så har jag bestämt mig för att bara kasta mig in i det och ta det som det kommer.
självklart låter dom bra annars hade jag inte tagit dom.
men någon speciell magkänsla har jag inte, hade jag inte över denna familjen heller.


- det var allt, den 25 Augusti lämnar jag Kastrup och den 26 Augusti landar jag i Perth.
sen får vi se hur mitt äventyr blir, det visar sig ju! (:

Jag tror inte den kan mätas med denna toppenfamiljen jag har här.
varför byta då? - jo jag behöver förändring, nytt land, ny stad, nya möjligheter.
alan säger hela tiden att han hoppades mitt visa sket sig, så jag kunde stannat till september.
och att han ska köpa kedjor och kedja fast mina fötter, och riva sönder mitt pass, allt för att jag ska stanna.
men det handlar inte om familjen, utan om att utvecklas och se mer av världen.
och jag kommer inte jämföra den nya familjen med denna, alla är olika.
jag kanske trivs bra där borta med, fast på ett annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback