inget aupair-pris idag!

får nog inget pris som bästa aupair idag kan jag ju lovar.
ungarna har dragit varandra i håret säkert var 5 minut, och jag har passat dom 2 timmar nu.
så för ungefär 30 minutersen gav jag upp med att säga till dom.
och sa att jaaa men lipa på då, fan ska jag göra åt de? - dra i varandras hår om ni vill det! haha.
så nu står dom här och gråter båda två?


sen gav jag dom två kakor, och pennor (pennor som man ska dekorera kakor med, och fan vet allt som man kan sätta på kakorna) - jag sitter och leker med datorn och musik, för de älskar ju musik, så de måste vara på.
så efter 10 minuter titta jag upp och se dom har målat HELA bordet grönt och rött? samtidigt äter dom alla pennor.
men kände att har dom börjat så kan dom lika väl fortsätta :P
sure, denna familjen skiter i om det är kladd och stökigt överallt, så det gör väl inte inget.

tur man bara ska jobba 1 timme till sen själv med barnen.
vi ska till ett Zoo nämligen idag, okej det är inget ölands djurpark eller kolmården direkt, men de har de vanliga djuren liksom! haha


99 dagar till Australien btw.
påtal om det, kommer ihåg när jag hade fått värdfamiljen till USA, och man ville skicka mail 45 ggr om dagen och att dom skulle svara mail 6677 gånger om dagen.
denna gången bryr jag mig inte alls, har inte pratat med familjen sen jag berättade jag fick mitt visum.
jag har inget att säga liksom? och jag förstår ju att dom har viktigare saker för sig, lika mycket som jag har viktigare saker för mig! - antar man lugna sig lite mer och inse att det finns viktigare saker än mail, från båda sidorna liksom.

tisdag - jag längtar till helg, bra dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback