Im home ... or atleast i'm in sweden.

detni, det visste ni inte!
ni som inte ha mig på facebook då!
när jag bokade min biljett i mars, så bokade jag den 26, men tänkte överraska familjen och sa jag kommer den 28!
så idag efter 12 timmars resande så titta jag fram som gubben ur lådan!


började min resa idag hemma från Axminster vid 8 tiden, kom till London vid 11, till Gatwick runt 12.
flög runt 14:00, landade 16:00, tog tåget 17:00, var i Ronneby 20:00 och där hämtade kosken upp mig och körde hem mig! - har pratat med mamsen nu i två timmar!

det känns så overkligt att vara hemma, samtidigt som det känns som England aldrig hände!
mitt liv i England känns som ett annat kapitel, fast det var imorse jag kramade flickorna hejdå och kramade Cathy en sista gång!


mina två fina flickor sprang till mig i famnen och sa vi syns snart! - det gör vi verkligen!

är glad att jag hade sällskap av Matilda och Cajsa! - fina matilda, min englandvän! 
och jag har redan blivit förbannad på svenska folket, fyfan vad oförkämda och otroligt Otrevliga vi är!
neeeej, jag gillar det inte någonstans, blir riktigt förbannad alltså!




det är så tomt här hemma i ronneby .. ingen som skriker Majiiin, ingen unge att slänger runt i luften med.
det känns så tomt överallt, mitt rum är tyst, min säng är inte lika skön som jag minns den.
min säng i Kilmington är nog skönare, mitt rum därborta är mer livligt.

men det är ett avslutat Kapitel, även om det hände idag, så känns det som flera årsen jag såg dessa fina barn.
nu sussar dom gott i sina sängar och jag kommer inte ta hand om dom imorgon!
det känns märkligt och jag längtar tillbaka, varje sekund!

men dags att ta vara på Sverige nu, för om 3 månader börjar mitt nästa äventyr, Perth, Australia.

- det händer dock endel i helgen!

Imorgon ska jag tvätta och på kvällen kommer min gamla vän Derry hit för film och skitsnack.
på Lördag träffa jag kosken, samt köpa allt för Siesta, på kvällen är det CL-final, och kanske dra till Håkansson och hålla henne sällskap då hon är barnvakt.
Söndagen ska jag troligtvis träffa antonpaanton! och på måndagen är det dags för infomöte på jobbet.
får se hur allt känns imorgon - bra val att åka hem eller ej? we'll seeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback