här lär vi ungarna svordomar.

jag och jenny sitter och skypa med ungarna (familjens förra aupair)
det börja lagga och jag blev sjukt irriterad på internetet här.

Jag: aaameeeehn vad fan !!!!
Philippa: vad fan !!!
Jag: No noooo! - we had fun!
Philippa: we had fun!

bra gjort av mig, fin omvändning där! - även om ingen någonsin hade förstått vad hon menat, och säkert trott hon menat fun (roligt) så var det väl inte i smartaste lagret av mig! - men samtidigt skrek jag inte bloody hell, så halvbra var jag ändå.

vi hade en fin dag vid stranden också, blev attackerade av fiskmåsar, waaah! 3 stycken flög på mig och tog ungarnas korv, SUPER! - nu är jag dödstrött och knallröd, mycket sol idag och lite vatten!
har inte ens hunnit göra någon disk idag whatsoever, så ska ner och fixa lite med det!

Imorgon är det fredag, heeeyaa! lördag är det bristol, ska kika lite på vad man bör se när man är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback