Fredag den 13.

Jag har redan jobbat 2 timmar, och ska snart jobba mina 2 sista timmar.
kommer bli så äckligt skönt att sluta så tidigt idag, ska ta en tupplur direkt efteråt, och sen börja rensa i rummet.
har lite kläder som ska slängas (eller här ger man bort allt till välgörenhet typ, väldigt populärt visst? funkar bra för mig, så länge jag blir av med det)

idag är ungarnas humör "jag vill göra detta, nej detta, eller nej vill gå ut, nej vill gå in, vill rita, nej vill detta" - inom loppet på typ 3 minuter. HALÅ BESTÄM ER?! - jag gilla mina monsters iallafall! (:
grace och philippas personligheter är väldigt olika, grace är mer den tuffa, hon är inte blyg, aldrig rädd, och gå alltid först, medans philippa är den som klättra på en, ska kramas jämt, väldigt blyg (om man inte känner henne).

men tur är väl det! vi hörs imorgon, blev otroligt trött så ska vila liiiite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback