fin tisdag!

tjohooo! dagen gick super - inga bråkiga barn whatsoever, utan lekte kanon med sig själva.
jag låg och solade på en filt, ha varit svinvarmt så jag njöt.
sa till barnen att jag ska åka tillbaka till Sverige och jag kommer inte komma tillbaka på ett tag.
philippa gav mig då en kram och en puss! ååh, behövs inga ord där! räckte gott och väl med det.

Jenny är här, inget konstigt på Kastrup alls eller Gatwick, allt gick som de skulle.
så vore ju kanon om det var så fint senare i veckan också!

ska visst blir ännu bättre väder imorgon, så jag bestämde stranden, lunch på någon pub!
ikväll blir det spicy pasta och bara ta det lugnt!
sen tycker jag svenska tidningar och allt ger så himla dålig förklaring och info om allt.
det man ska läsa på är flygplatsernas hemsidor eller Dailymail! - 

Jennifer, bruden som jag såg match med på Arsenals arena - hade till 99 procent CL-final biljetter.

Jennifer:
vet du vad jag ska göra på lör?
Jag: DU SKOJAR?!!!
Jennifer: CL FINAAAL !!!!!!
Jag: RÖÖVHÅL !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback