Eurovision.

har precis avslutat en middag med indisk mat och Eurovision.
på engelsk tv, och det var absolut annorlunda än svensk, helt klart.
mycket roligare här, vi svenskar ta ju det DÖDS-seriöst, medans engelsmännen ta det jävligt skämtsamt.
deras kommentatorer är komedikillar, som skämtar om allt.
tjejen som sa vilka låtar som gick till final osv, hon stod ju och hoppade i ett par sekunder, varpå vår kommentator frågar om hon behöver kissa eller göra något annat, så varje gång hon sa något, kommenterade han med något ännu roligare! - så skulle ju aldrig svenskarna göra.

har ju berättat för alla här hur mycket vi hatar Norge i idrottsammanhang, och även i musik.
så sa jag till cathy att direkt efter Norge inte gick vidare så kommer vår nyhetstidning skriva om de direkt (expressen) - så jag klickade in och där står det, JUST NU: NORGE MISSAR FINALEN !!!! vi är bra förutsägbara (;

på torsdag är det sveriges tur, ska bli spännande, och på lördag ska vi som sagt ha fest här.
det kommer ungefär 15 personer, mat ska ordnas, lekar ska ordnas, och fan vet allt.
kommer bli kaaoooss! hade helst velat sitta i soffan med mamma, äta ost, kex och vinddruvor, hon berätta om vem som vann år 1765, jag kunde inte bryr mig mindre - men det är mysigt, och det är en tradition!

godnatt, sovmorgon till 12, I LIIIKEEE.
- planera btw min visit till tyskland, lite svårt då typ 3 bor i Berlin, en i dresden, en i dusseldurf, nån i munchen och här och där, det viktigaste är att komma till Dresden och träffa Maggie, sen vill jag så gärna träffa Julia, men hon bor i dusseldorf, men hon kanske kan komma till Dresden? och sen bor Su och Maike i Berlin.
så vi bollar här fram och tillbaka, DÜSSELDORF BTW!! viktigt med det tyska U:et fick jag veta här.
julia och maggie la jag upp ett par bilder på i förra inlägget! när jag dricker milkshake, så sitter dom på en varsin sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback