Byeee - for now.

Update:

precis haft min sista kväll med Alan och Cathy. (alan jobbar ju i london på veckorna)
vi satte in min hårddisk i tvn och tittade på alla bilder jag tagit under min tid, runt 1000 bilder på oss!


Alan: ska du gå och lägga dig nu malin? (ser ledsen ut)
Jag: Ja det är väl dags nu!
Alan: åååååååh!! tack för dessa underbara 3 månaderna, du är en helt fantastisk människa, och jag hoppas du kommer tillbaka hit så fort du kan! 
Cathy: usch !! vi kommer sitta här nästa helg och prata om dig och vara allmänt deppiga.
Alan: ja !! men du kommer snart?!!! så snart som möjligt.
Jag: jag loooooovar! 

sen blev det kramkalas!
och såklart en fet smäll på vadera nerv på axlen! (; - känns som jag ser han nästa helg.
som att vi ska åka ut på upptäcksfärd till slott, åka till stranden .. vi 5. men det blir inte så något mer.
min tid börja gå mot sitt slut här ... och det kommer dröja innan jag får kramas med mina tjejer, och slå på alan och ha skitsnack med Cathy.


anyway, när jag säger farväl till de andra 3 kommer det blir ännu värre.
imorgon börja jag runt 12tiden, vilket ska bli galet skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback