a couple of sandwiches short of a picnic

Jag: nej men vi har halkan i sverige med, betala man typ 200 pund för och så får man en hel dag, hur det känns att köra på is, och vad som händer om olyckorna är framme t.ex
Cathy: så vad för tester är det typ?
Jag: jaa, kan vara vad som, ett plastskynke med en älg kan komma ner, ska du då sväga, gasa, bromsa? 
Cathy: HAHAHAHAHAHA !!! är det vanligt att en älg skulle springa ut då?? HAHAH
Jag: eeeh ja? vi har ju älg-skylt-varning överallt.
Cathy: du skojar inte?

a couple of sandwiches short of a picnic - inte alla hästar hemma! - detni (; var jobbigare på engelska dock.

sen börja jag fundera på att dra hit och jobba som journalist istället om ett år.
har pratat mycket med Cathy om det nu de senaste dagarna, om att man behöver liksom inte en utbildning här.
bara man visa sitt bästa jag och kämpa för det så får man jobb, dock tyckte även Cathy jag borde jobba i business eller typ projektledning, managment, och visst, jag har sökt lite såna skolor nu inför hösten, och alla mina lärare under gymnasiet tyckte också så, vet inte varför alla ser att jag bör göra något sånt.
men här behöver man inte plugga det, här kan man bara blir det ... vilket lockar!

GOD NATT


Kommentarer
Postat av: jenny

svar: då tänker jag också skita i den :D

2011-05-19 @ 06:50:37
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback