a sunday in killerton.

hela eftermiddagen spenderades i en by kallad Killerton, 30 minuter härifrån.
med slott från andra världskriget, sjuka utsikter, fika, sol, och andra coola små saker!
alan&cathy gjorde så jag blev medlem i alla slott i england också, så nu får jag gå in gratis överallt.
lite onödigt kände jag, för dom betalade 300 kronor bara för det - men antar vi lär åka till många coola saker nu.
fick en hel mapp över andra världskrigs saker samt slott över hela england!









ni kan ju tänka er hur fint det lär vara här på sommaren!
iallafall fram till slutet på april/maj sådär.

sen blev det abba-maraton på hemvägen och diskutera lite planer.
jag ska laga svenska pannkakor nästa helg, och dom ska göra engelska - är pannkaksdag här på tisdag (:
men vi kör på helgen istället.

ny vecka börja imorgon, blir nog lite mer jobb, för Cathy har mer jobb, men blir nog ändås max 5 timmar (:
ska ut och gå runt området också, inte hunnit med det!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej här kommer receptet 4 port 2 ägg 6 dl mjölk 2½ dl.vetemjöl 1tsk.salt 1 tsk.socker.Det var svindyrt att skicka paket men det är du värd.puss och kram mamma

2011-03-07 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback