äntligen helg.

det är fredag, jag är ledig till måndag - super!
jag ska vila hela jävla helgen, blir frisk och städa rummet - om jag orka.
imorsse hade jag min andra dåliga dag i England (vädermässigt) regnade och var kallt.
fram till eftermiddagen då det var klarblått och varmt igen ... det är mer skitväder i sverige än vad det är här.
- jag har ändrat min åsikt om vädret häääär.


28 Maj är spikat, en lördag - ska boka biljetten hem snart, får nog blir Gatwick denna gången, verka billigare.
18 mars idag - en månad i england.

återigen känns det som det är fredag jämt!
(cathy kom precis in och skrek att det blir kinamat ikväll och dom ska beställa ... och snurrade med ögonen och sa "eller du kanske inte vill ha kina mat? hehe" - ÅÅÅH SÅ GOTTT!) var ju en vecka sen sist.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: Haha, ja kanske det. Det ska bli härligt faktiskt! :) Fast skulle inte skadat heller med en reskompis.

2011-03-18 @ 23:07:04
URL: http://keepondreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback