TIDIGT?!

alan: du ska inte med mig imorgon och fånga in fåglar och sätta ringar på dom?
jag: eh låter coolt, hur dags?
alan: det är väl lite tidigt.
jag: vad är tidigt?
alan: halv 7.
jag: TIDIGT!!!!???? det är ju mitt i natten.
alan: vad är tidigt då?
jag: 9 typ.
alan: och normalt är runt 11?
jag: jaaaaaaaa?!
alan: svenskar ungdomar (suckar han)

cathy: skulle du runt 11 imorgon, bara kunna hjälpa mig med en sak? ta 30 minuter. (så ta vi bort 30 minuter på ditt schema nästa vecka?)
jag: jaja absolut.
alan: 11?!!! hon ska ju sova till 15:00 minst? .. be du henne gå upp så tidigt?

- alan är inte arg när han säger det, haha, han är ironisk med allt och skratta åt allt.
ibland vet man inte när man ska ta honom seriös :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback