rena pesten att gå till doktorn.

åh dra åt sataaaan!

vid halv 2 hade vi tid hos doktorn för både grace och philippa.
vi kom hem precis (klockan är 4) ... fyfan! doktorn skulle ju kolla öronen, munnen, lyssna på hjärtat och se på händerna - tog nog 30 minuter per unge - jag kan tänka mig alla skriker, men sen när ena var klar så är det ju den andras tur liksom! - min mamma hade ju tur att när jag väl var färdig så var det bara att gå ut igen.

inte nog med det heller, graderna i bilen visade 16 grader idag !!!!!!!!!!! 16 !!!!!!!!.
och jag sprang runt med vinterjacka - jag få börja inse det faktiskt är vår nuuuuuu!
som tur är jobbar jag bara en timme mellan 5-6 .. "slipper" läggdags hela veckan .. så är rätt skönt.

"sätter på "när vi gräver guld i usa" lägger mig till rätta, slå på lite fina fotbollsmål på youtube och önska att jag var lite äldre år 1994."


(tryck på play, den längst till vänster, och ta det stopp, klicka där igen och vänta 10 sekunder sen klicka där igen)
- detta är cpförklaring till mamma! (: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback