paket från sverige!

ser ut som mamma&tjockisen skickade kartong med saker i.
hur fint är det inte att få ha en sportbladet? även om den är gammal.
nässpray, choklad, påse bilar, strumpor, popcorn, ipren, nalle, pennor.
så fiiint!

mamma, du behövde inte köpa allt nytt, jag hade extra strumpor i min låda!
men tack ändååååå!


imorgon är det redan fredag!
jag är som sagt ledig hela helgen (som alltid)
men denna familjen vill alltid göra SUPER mycket på helgerna.
utflykt efter utflykt, och de hitta alltid massa saker som dom vet jag är intresserad av.
och det känns ju jätte trist att säga att man är trött och vill sova helst lite.
speciellt när de lägger ner energi på att hitta alla ställen.

MAMMMMAA !!!! ikväll får du komma in på skype, nu var de 3 dagarsen sist!!

idag är de mulet som fan ute, kolsvart, blåser åtav fan.
MEN det är svinvarmt? varit upp mot 15 grader runt lunch.
en liten söt storm på G?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback