Natt-diskussioner.

satt och pratade lite natt-snack med min fina vän kosken.
om att vissa människor aldrig kan vara nöjda med sig själva, både vad de åstadkomma och fysiskt liksom.

jag har aldrig i hela mitt liv brytt mig vad en enda person tycker om min klädstil, om mitt utseende, om mitt beroende för fotboll osv ... men tänk att varannan person tänker på detta dagligen (speciellt utseende)
jag kan aldrig förstår de - att folk lägger ner energi på att andra ska tycka man ser bra ut - många säger dom gör det för sig själva, men jag tror hälften av dom ljuger fetmycket.
men det måste vara jävligt irriterande att tänka så? att varje dag undra om man ser fet ut i denna tröjan, om man har snyggt hår idag (annars kan vi inte gå till maxi, för någon kan faktiskt se oss)

jag har nog inte tränat på 5 år - vilket inte heller är bra, för även om man inte vill ändra på något så behöver kroppen tränas och byggas upp för att orka med saker och ting.
men om jag väl skulle börja ut och träna, så skulle jag fortfarande äta lika mycket skit för det.
jag skulle aldrig kunna tänka "om jag ta denna chokladrutan så får jag träna 15 minuter extra"

alltså, haha jag skratta alltid lite extra när jag hör folk säga så .. för visst om man vill träna och vill gå ner i vikt, men den chokladrutan MÅSTE vara jobbig alltså - tänk att inte kunna njuta av det man äter liksom, utan alltid behöva träna efteråt (vad det än gäller) ... då börja jag tror något slagit snätt i skallen.

- det är den 17 Mars nu - grattis till mig och mitt körkort som fira 2 år! pröööövotiden är ute.

Kommentarer
Postat av: bea

jaha haha jag var nog lite snabb med uppladdningen där ;) haha misstag av mig :)



trivdes du i usa då :)

2011-03-17 @ 07:43:33
URL: http://pbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback