jävla semlor!

kan inte undgå allt tjat om jävla semlor överallt?
visst, det är fettisdagen (man blir knappast fet av en semla)
så varför äter ni inte semlor varje dag om det är så oehört gott? - tvinga i sig den är ju onödigt :P
det smakar ju så jävla illa också, det enda som går ner är ju egentligen locket.

bra tisdag, åkte till axminster och fixade tågkortet till fredrik, så han kan komma hit lite enkelt den 2.
så ska jag väl försöka posta det i helgen eller nåt.
annars har vi bakat kakor, och de tog minst 2 timmar - för dom ska ju ha såna pepparkaks-formar, lite roliga figurer till sitt, och allt det tar ju hundra år, kladdigt och dom hänger ju inte med på noterna osv ;)
- men nu ska det blir mat OCH harrypotter 5an i soffan - cathys förslag, & jag säger inte nej till det.



och igår tog jag alans pacific box, och dom hade svensk undertext? hur super fint är inte det.


9 veckor kvar i detta land, det är ju ingenting? nästa vecka ha jag befunnit mig här 1 månad.
och på 9 veckor hinner vi gå från kallt, och när jag kommer hem, så hoppas jag sverige bjuder på sol, gröna träd och ljusa kvällar!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hatar semlor! Blärk

2011-03-08 @ 21:42:21
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback